UKK

JavaScriptin on oltava käytössä, että sivusto toimii oikein!

Yleistä tietoa:

Kertakäyttöisen luonteen vuoksi tuoteavaimilla tai koodeilla ei ole palautusoikeutta, joten tarkista laitteesi yhteensopivuus tilaamasi tuotteen kanssa etukäteen! Annamme kuitenkin täyden toimivuustakuun jokaiselle myymällemme tuotteelle.

Fyysistä mediaa ei toimiteta lainkaan ja mahdollinen peli tai sisältö on ladattava internetin kautta. Lataus voi internetyhteyden nopeudesta riippuen kestää useita tunteja.

 

Miten ostetun tuotteen toimitus tapahtuu?

Automaattinen lähetysjärjestelmämme toimittaa tuotteet digitaalisesti sähköpostiin sekä asiakastilin tilaushistoriaan heti onnistuneen maksutapahtuman jälkeen.
Tuotteet toimitetaan välittömästi kellonajasta riippumatta vuoden jokaisena päivänä!

Koska tuotteet lähetetään sähköpostilla ja sähköposti toimii käyttäjätunnuksena asiakastiliisi, on tärkeää, että rekisteröitymisessä käytät toimivaa sähköpostiosoitetta. Sähköpostin lisäksi koodit löytyvät asiakkaan tilaushistoria-sivulta tilauksen tiedoista.

 

Esimerkkikoodikuva, käytetty jo ajat sitte, turha yrittää

 

 

 

 

 

Esimerkkikoodi

 

En löydä koodia sähköpostistani / olen kadottanut ostamani koodin!

Tarkista myös sähköpostisi roskapostikansio! Sähköpostin lisäksi koodit löytyvät asiakkaan tilaushistoriasta tilauksen tiedoista.

Jos maksamasi tuote ei ole tullut sähköpostiisi heti tilauksen jälkeen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Sain koodin, mutta se ei toimi!

Tarkista ensimmäisenä mitä se virheilmoitus tarkoittaa, joka koodia syötettäessä tulee. Tarkista myös, että koodi on oikein kirjoitettu.

Jos koodi ei vieläkään toimi tai virheilmoituksena lukee, että koodi on jo käytetty, ota yhteyttä asikaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@gamecodes.fi tai Skype-ohjelmalla(ID: gamecodes.fi). Muista liittää mukaan virheilmoituksen teksti mahdollisimman tarkasti.

Tavarantoimittajien tai muiden meistä riippumattomien virheiden selvitystyö kestää yleensä noin kaksi arkipäivää. Muissa tapauksissa selvitämme virheet yleensä alle vuorokaudessa.

 

Miten hintanne ovat monia muita suomalaisia liikkeitä edullisemmat?

Koska myymme pelkästään digitaalisia tuotteita, pystymme vähentämään käsittely-, varastointi- ja toimituskuluja merkittävästi.

Automaatisoidun digitalaaisen toimitusjärjestelmämme kulut ovat erittäin pienet tilausta kohden, emmekä siksi joudu veloittamaan toimituskuluja.

Lisäksi hankintaketjumme on erittäin tehokas. Meillä on yhteyksiä lukuisiin jakelijoihin ja maahantuojiin ympäri Eurooppaa, jotka kilpailutamme keskenään hankinnoissamme ja näin pyrimme takaamaan asiakkaillemme mahdollisimmat edulliset hinnat.

Helposti suurimmaksi kustannuseräksi paisuva markkinointi ja mainonta taphatuvat kohtuullisilla kustannuksilla. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme niin hyvää palvelua, että he haluavat suositella verkkokauppaamme myös muille ja sitä kautta välttäisimme isoissa, kalliissa medioissa mainostamisen.

 

Miksi hintanne eivät sitten ole yhtä matalia kuin ulkomaisissa koodikaupoissa?

Koska yrityksemme on suomalainen, tuotteidemme hinnat sisältävät 24% arvonlisäveron.

 

Tuleeko verkkokauppaanne tuotetta X / miksei tuotetta X ole valikoimassanne?

Jos haluat ehdottaa uutta peliä valikoimaamme, voit tehdä sen yhteydenottolomakkeella tai lähettämällä sähköpostia asiakaspaveluumme asiakaspalvelu@gamecodes.fi.

Pyrimme laajentamaan valikoimaamme koko ajan.

 

Voinko ostaa tuotteeni myös fyysisenä?

Tällä hetkellä myymme pelkästään digitaalisesti toimitettavia tuotteita. Monet tuotteet toimitetaan meille fyysisinä, mutta muunnamme ne aina digitaalisesti lähetettävään muotoon.